Corinas Blogg

Alla inlägg den 2 april 2008

Av Corina - 2 april 2008 20:15

Valparna är idag 5 dagar gamla och dom äter och växer.Ökar hur bra som helst.Linnea talade om hur mycket men siffrorna stannade inte kvar i minnet.Huvudsaken är ju att dom växer:) Är så roligt att komma på besök för Wanilla blir så vansinnigt glad när vi kommer:)Hon riktigt pratar med oss som hon brukar göra när König kommer till oss:)Men på samma gång är det inga problem med att lämna henne kvar heller,det köper hon utan problem och det är ju bra.Fast skulle tro att det beror på hennes valpar,dom kan man ju inte lämna som mamma*S* 


Av Corina - 2 april 2008 14:54

Japp ledig från jobbet idag.

Har varit och besökt min mamma idag.Hon är på bättringsvägen men blir nog kvar ett bra tag till pga lunginflammationen.Men idag orkade hon i alla fall prata mera än förra gången jag var dit.Så det verkar gå åt rätt håll ännu en gång.

Sedan har jag sprungit på stan.Jagat snygga kläder till en stor fest vi ska på den 19 april.Började till slut få panik,det finns ju inget till en tant som liknar en flodhäst:(

Till slut hittade jag en beige klänning på Twillfit,349 kr.Skapligt snygg och går lite längre ner.Slutar inte ovanför knät som allting annat.Till denna klänning hade jag tänkt ha tights och mina mormorskängor som jag köpte i vinter.När man som jag drar strl XL är urvalet begränsat till max tycker jag och är man inte runt 20 krymper urvalet betydligt.Det är en himla tur att man inte går på fest så ofta.Avskyr att behöva ner på stan och springa i affärer.Rena straffet för min del,har rackarns ont i ryggen och höfterna just nu.Tur att man får sitta framför datorn:)

Har funderat på att skaffa ny dator.Byta ut min bärbara som börjat protestera allt som oftast på slutet.Funderar på en stationär variant denna gång...mera minne om inte annat.Men först får jag se till att betala min kamera klart sedan blir det nog ny dator och fotoskrivare.

Fast det finns annat jag skulle vilja ha också,en del utrustning till min kamera bland annat.Men man får spara och gneta och till slut brukar man få det man vill.Lite extra kul är det när man fått kämpa lite för sakerna tycker jag.Och man säger ju till barnen att spara till det dom vill ha så då får man på samma gång föregå med gott exempel och själv spara till det man själv vill ha:)

I kväll funderar jag på att göra ett besök hos Wanilla och valparna.Har ju inte varit där sedan i söndags:)

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards