Corinas Blogg

Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Corina - 28 mars 2008 15:58

Tog en promenad och besökte Wanilla idag på eftermiddagen.Oj vad glad hon blev!

Men inga valpar än.På morgonen hade König varit ner till vetrinär och gett kalk...utan resultat än i alla fall.König och Linnea börjar allt mera fundera på snitt...men än hoppas vi på den naturliga vägen.Medan jag var där kom den så kallade slemproppen i alla fall.Så vi kan bara hoppas valpningen nu kommer igång.König hör i alla fall av sig oavsett om valparna kommer naturligt eller om det blir att snitta henne.Man börjar bli lite orolig faktiskt.Tur att Wanilla är i goda händer!


Varit ute med kamera idag också.Vi har haft ett sagolikt väder idag,strålande sol,och solen har varitriktigt varm dessutom !


Mamma ringde på eftermiddagen och meddelade att dom flyttat henne igen i väntan på hemgången.Detta är ju rena vansinnet!Varför flytta några dagar innan hemgången? Rent psykiskt börjar ju mamma må dåligt igen! Hon lät inte alls pigg när hon ringde,jag ska ringa henne och höra igen hur det är med henne.Fan vad jag blir arg!Detta kan ju innebära att hon blir sämre och inte kan åka hem som planerat.Man undrar ju om läkarna vet att psyket också hör ihop med övriga kroppen?   

Av Corina - 28 mars 2008 10:07

Inga valpar ännu.Inatt var det makens tur att drömma om valpar.Han drömde att Wanilla fick 11 valpar.

Återkommer senare,nu ska jag fortsätta sanera tvättstugan och hålla koll på en läkande koppling bakom tvättaskinen tills maken kommer hem.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards