Corinas Blogg

Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Corina - 12 mars 2008 09:19

Ny dag igen då.Hittills har det väl inte hänt så mycket här hos mig.

Morgonbestyren tar sin lilla tid.Barnen stiger upp tidigt,framförallt sonen som alltid vaknar kl 6.Dottern brukar komma vid halv sju.Sedan är det frukost och dagstidningen.Innan halv åtta brukar jag se till att barnen klär sig...om jag inte jobbar vill säga.Idag börjar jag jobba kl 12 och slutar kl 17.En lite annorlunda men bra arbetsdag.

Tio i åtta är det dags att se till att barnen kommer sig iväg till bussen som ska ta dom till skolan.Ibland går dom tillsammans med pappa och ibland kör pappa de till busskuren.Beror lite på väglaget.Idag blev det bil eftersom väglaget är skit hos oss.Det tinar just nu och vår väg är ju en grusväg....ni förstår säkert hur det blir.


Kriiiiis blev det,inget ovanligt.Dottern skulle tydligen ha fika med sig till skolan idag.Jag visste inte ens om det utan det var pappa som tydligen visste detta.Naturligtvis blev det bortglömt........blir så när inte pappa skriver upp sånt där.Nu skulle det väl ordna sig i alla fall men skulle tro att pappa får sina fiskar varma när dottern kommer hem idag.


Måste skiva upp sånt där, det är ju trotts allt viktiga saker att komma ihåg.Men när man till och med glömmer att skriva upp är det inte lätt.Jag får vara mera uppmärksam så det undviks sånt här.En typisk mammasak att se till att inget glöms bort....eller ?  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards