Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

Skönt

Av Corina - 11 mars 2008 08:59

Tisdag och allt tillbaka till normalitet igen.Familjen hemma vilket nog är det bästa:)Visst är det skönt med egen tid men inte hur länge som helst.Man börjar sakna livet till slut.Tror till och med att Wanilla uppskattar att familjen är hel igen:)


Gårdagen gick åt till att tvätta.Brukar bli så när övriga varit borta ett par dagar.Men nu är det tvättat och nästa lediga dag kommer att gå åt till att ta reda på den rena tvätten istället.


Har börjat tänka på vårstädning också.Dags att dra igång den övningen också.Maken och jag brukar hjälpas åt,vi tar ett rum i taget.Börjar oftast med köket,planerar att göra så även detta år.Till veckan hade jag räknat med att komma igång.Hjälps man åt räcker förmiddagen till städningen och man får ledigt eftermiddagen.


Maken fick ett brev från polismyndigheten igår.Han körde av vägen i november 2006 och först nu kallar dom in honom till "förhör" med misstanke om vårdslöshet i trafik ! Sanslöst anser jag i alla fall.Ett och ett halvt år efter olyckan kallas han in för detta.Inte underligt att polisen måste göra indragningar anser jag.Ingen skadades bara bilen och vår egen ekonomi tog stryk eftersom vi var tvugna att skaffa ny bil.Finns det inte annat att lägga pengarna på för polisen kan man ju tycka ? Eller.....?


 
 
Cina

Cina

11 mars 2008 21:32

Ja du hur tusan jobbar dom igentligen, det kan man ju fundera. Hur kan det ta sådan tid med att ta ett förhör....*grrrrr*

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

11 mars 2008 21:46

Man ska aldrig sluta förvåna sig över myndigheters rutiner. Men de hade kanske en stunds ledigt som de ville fylla ut med något.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards