Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Corina - 4 mars 2008 17:44

Kunde inte låta bli att fota i detta läge.Vilken ställning att ligga och tugga på ben,eller vad tycker ni???

Av Corina - 4 mars 2008 15:27

Ännu en ledig dag.Underbart vinterväder idag med sol och klarblå himmel.

Varit ner och handlat idag då skåparna ekade mycket tomma.Nu får vi äta igen:)

Haft besök av Wanillas uppfödare idag.Ny behandling av rävskabben var det dags för.Fick klippt håret under och runt tassarna på Wanilla också och även klorna.Linnea är bra på det där och jag tycker det känns ganska bra att låte henne göra detta.Mätade Wanillas mage också,sist mätte hon 79-80 cm och nu fick vi det till 83-84 cm.Hon har alla tänkbara tecken på att ha valpar men man vill ju vara säker.Om 14 dagar ska hon ha ytterligare behandling för sin skabb och så ska hon röntgas då också.Då får vi säkert veta om hon har valpar.14 dagar till i spännd förväntan med andra ord!

Pratade också om ytterligare valp på foder från dom...vet inte när det kan bli aktuellt men det spelar ju ingen roll för vår del då det alltid finns någon hemma hos oss.Dom bestämmer ju valp i alla fall:)


Var ute en stund i det vackra vädret idag också tillsammans med barnen.Dom åkte i snöhögarna som är ganska höga här hos oss.Tog några kort.På min hemsida (fotografier3) har jag lagt dom och sätter även in några här på bloggen också. 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards