Corinas Blogg

Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Corina - 26 februari 2008 16:59

Jepp inget arbete idag.

Tog en lite längre promenad idag tillsammans med Wanilla och gubben.Känns lite säkrare att ha gubben med mig medan jag fortfarande känner mig yr och trött.Tog några foton också i det vackra vädret.Finns att kika på på min hemsida,fotografier 2.

Tog en tupplur idag också och det kändes inte helt fel måste jag säga.Just nu är jag ganska pigg i alla fall.


Wanilla har varit till vetrinären idag igen.Denna gång för rabiesprovet för att se om vacc har tagit.Än går det inte säkert säga om hon har valpar eller inte.Uppfödaren vill fortfarande tro att hon har valpar då spenarna vuxit på sig så som dom har.Hon ska röntgas längre fram för att säkert veta men inte än på ett tag.Bara att vänta och se tiden an med andra ord. Kan ju också vara så att hon endast har en eller två valpar och då växer hon ju inte lika mycket som om hon skulle ha tex sex valpar.Kliandet har i alla fall avtagit, inte helt men märkbart mindre kliande är det i alla fall.Men hon ska ha fler behandlingar och uppfödaren har lovat hjälpa till med den biten eftersom dom har medlet hemma hos sig.

Blodprovet och behandlingen för rävskabb har kostat 950 kr så inte är det billigt att vara hundägare alla gånger.Hoppas bara att detta blir första och enda gången:)


Bifogar en gammal bild på matte och Wanilla.Hon var verkligen gosig som valp:)

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards