Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 22 februari 2008

Jobbat

Av Corina - 22 februari 2008 18:04

har jag då gjort idag.Och det är verkligen tur att man har ett jobb där man kan vara lite seg och ändå fungera.För oj vad det har varit tungt att jobba denna långa dag (7 - 17).Gruvar mig lite inför morgondagen (7-12 och sedan 16-21).Men det ska väl gå det också antar jag.På jobbet inget nytt kan man ju säga.


Wanilla inne på dag 32 efter första parningen.Fortfarande osäkert om hon har valpar.Inget svar än på blodprovet heller.Kommer nog efter helgen skulle jag tro.Vet inte om kliandet har avtagit faktiskt.Svårt att säga riktigt.I övrigt är hon som vanligt.Igår kväll fick grannfrun låna henne för en långpromenad.Bra för båda parterna verkade det som.Wanilla blir hur glad som helst när grannfrun tar med henne på en tur:)


Börjar vänja mig vid håret:) Det blev nog inte så tokigt i alla fall och jag vill ju vara korthårig och det blev en fin rödfärg.

 
 
Marianne

Marianne

22 februari 2008 23:55

Jobbigt att behöva gå till jobbet två gånger samma dag.
Tråkigt att Wanilla inte ska slippa sin klåda. Hoppas ni får ett provsvar efter helgen och att det inte är någon form av allergi hon har. Har ni gjort något nytt ultraljud nu? jag håller tummarna för att Wanilla är dräktig.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

23 februari 2008 00:12

Hoppas du får en ej kliande vovve snart, man får lite klinojja själv också, tycker det kliar och är loppor över allt :-) Skall bli intressant när ultraljudet är taget, skulle det vara tomt så går det flera tåg. Hoppas du får en fin helg !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

23 februari 2008 09:18

Åhhh hoppas att det är småttingar i magen på henne, men om inte så går det ju att göra om. Ta inte ut dig i förtid på jobbet så du sjuknar om....

Ha en fin helg även om du jobbar!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

23 februari 2008 15:39

Kan tänka mig du väntar med spänning på svaret på Wanillas "graviditets test " ;-)
Håller tummarna.
Önskar dig en fortsatt fin dag och helg trots att du måste jobba.
Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards