Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Corina - 19 februari 2008 10:33

Ja så känns det i alla fall.Det snurrar i skallen fortfarande.Obehagligt faktiskt.Slutar snurra när jag sitter och vilar eller ligger och vilar.Undrar vad det kan betyda egentligen....har ingen feber i alla fall och gör lite småplock här hemma nu.På fredag hade jag tänkt jobba igen,hoppas det ska gå bra det också.Får prova och se hur det går.I annat fall får jag väl söka läkarhjälp om det inte blir bättre.


Wanilla är hos vetrinären idag.Hon har ju haft klåda men det hade blivit bättre efter behandling mot kvalster.Men det har återkommit igen med håravfall på öronen bland annat.Troligen har hon nog något kvalster fortfarande.Uppfödaren ville i alla fall göra ett ultraljud eftersom eventuell behandling beror på om hon har valpar eller inte.Är orolig över det hela hur det ska gå och om hon har valpar.Så just nu vandrar jag lite av och an och är lite orolig både över Wanilla och mig själv också.


------------------------------------------------------------------------------------------


Wanilla hemma igen.Inget kunde ses på ultraljudet,så vi vet fortfarande inte om hon har valpar eller inte.Blodprov är taget för att se om det är rävskabb hon har.Är behandlad igen mot detta i alla fall.Så vi får vänta och se resultatet på blodprovet.Visar det inte på rävskabb får vi gå vidare med något annat när provsvaret kommer.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards