Corinas Blogg

Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Corina - 9 februari 2008 17:37

Suttit och petat lite med psp som vanligt.Försöker ständigt hitta nytt att pyssla med.För tillfället har jag fastnat lite på globsidan,både med och utan baser på mina glober.Detta är ett sätt för mig att koppla bort lite tid och distrahera tankarna lite:)

Av Corina - 9 februari 2008 15:53

Av Corina - 9 februari 2008 15:13

Varit och besökt mamma idag.Hon lät ju rätt pigg härom dagen när hon ringde och frågade efter lite godsaker.Ett steg bakåt igen då.Åter isolerad pga misstänkt influensa ännu en gång.Såg inte alls piggare ut snarare tvärt om.Får inte sova heller och har ont också.Främst i magen tydligen.Magen har dom inte kollat än.Däremot har hon tydligen förhöjt socker så det kan ha tillstött diabetes också.Barnen hade sett fram emot att kunna besöka mormor men nu blev det inte så pga isoleringen.Jag fick gå in ensam ännu en gång.Känns inte bra alls:(


Däremot ska vi ha gäster ikväll.Ska bjuda de nyinflyttade på middag igen och trevligt sällskap.Blir kassler,sallad och pressad potatis och vin till maten.Efter det blir det nog kaffe och lite snacks och kanske någon cider och mera trevligt sällskap.Bättre med sällskap så slipper man en stunds oro skulle jag tro.


Wanilla inne på dag 19 efter parningen.Ser ut att må bra.Är stillsam,inget rusande där inte men har en synnerligen bra aptit.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards