Corinas Blogg

Alla inlägg under januari 2008

Av Corina - 4 januari 2008 09:32

Magsjukan vandrar vidare i familjen.I natt var det maken och sonens tur att drabbas.Jag har varit vaken sedan kl 3 eftersom jag sett till sonen.Maken får klara sig själv:)

Nu har jag varit ute med Wanilla och maken sover just nu efter en tuff natt.Sonen ligger i soffan och säger själv att det börjar bli bättre.

Själv dricker jag kaffe igen och det är ju ett gott tecken eller hur ?

Nu är det bara dottern som inte drabbats ännu,ska hon verkligen klara sig? Har svårt att tänka mig det,vi brukar drabbas hela familjen.


Önskar er alla en bra dag....utan magsjuka:)

Av Corina - 3 januari 2008 12:33

Har egentligen ingen lust att blogga idag men det blir några rader i alla fall för att tala om att jag lever.

Har magsjuka som jag försöker kurera just nu så jag skriver mellan toabesöken idag:) Jag skulle ha jobbat idag och imorgon men såklart är jag hemma.

Återkommer när jag frisknat till:)

Av Corina - 1 januari 2008 07:31

God Morgon och Gott Nytt År alla bloggare!


Vete katten om jag sovit något denna natt.Känns inte så i alla fall.Har anlänt till jobbet dock även om jag är trött.Börjar jobba kl 8 och slutar kl 14.Hoppas dock på att kunna smita tidigare idag för jag behöver soooova!


Kom hem strax efter kl 21 från jobbet igår.Fick god mat och vin då.Kanske blev det ett litet glas vin extra och det får jag lida av denna dag:)Men vi hade en trevlig nyårafton tillsammans med grannarna.Barnen var alla vakna vid tolvslaget,första gången för mina telningar i alla fall.Hoppas att dom sover lite extra nu på morgonen.


Ser fram emot en ledig dag imorgon!  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards