Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Corina - 10 januari 2008 19:39

Ännu en dag har passerat.Har varit uppslukad av psp denna förmiddag och en del av eftermiddagen också.Har levererat en del alster till en nätvän denna dag.Är så vansinnigt roligt att någon ber mig göra något speciellt så jag tappar kollen på tid och rum:)

Har dock hunnit sanera vardagsrummet efter barnens lov och jag har hunnit tvätta tre maskiner.Den sista med handdukar torkar just nu i tummlaren.

Har varit ute och lekt med Wanilla också och tagit några kort på henne.Dom finns på hemsidan (fotografier 1).

Ute har vi fin snö som far illa nu när det är plusgrader ute igen.Sååååå trist med plusgrader i januari.Nu ska det ju vara vinter.......fast det gick bra att kasta snöbollar till Wanilla.Det gillar hon verkligen,kan hålla på hur länge som helst!

Än löper inte Wanilla.Har stenkoll på henne dagligen.Det borde vara dags snart tycker jag.Hon tycker nog att matte är lite konstig:)Kolla rumpan varenda dag....knäppmatte:)

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards