Corinas Blogg

Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Corina - 9 januari 2008 18:50

Så var en dag till ända igen.


Har varit ner och handlat idag.Först följde jag maken för att lämna waranprov.Det gick fort och smidigt.Efter det handlade vi lite.Sedan var jag och fotade mig för mitt nya körkort.Blev köpt en väska till min kamera på samma gång.Det har jag funderat på länge och nu blev det till slut av.Man måste ju vara rädd om en kamera som kostar 5000 krornor:)


Nu börjar det bli dags för barnen att lägga sig.Dom är trötta efter en skoldag det märker man.Humöret är inte det bästa när klockan närmar sig sju på kvällen.


Svågern som legat sjuk över jul och nyår är på bättringsvägen.Kom förbi hos oss idag på en kopp kaffe.Känns bra att han piggnar till igen.Vi var riktigt oroliga ett tag för honom.


Planerar att höra med socialtjänsten i kommunen om en förflyttning för min del.Har funderat på detta ända sedan vi flyttade hit till Långviken.Finns ett äldreboende i Tavelsjö där jag skulle vilja jobba.Skulle bli betydligt närmare för min del till jobbet.Skulle spara både tid och pengar för min del som läget är med dyrare bensin och allt dyrare omkostnader med att överhuvudtaget äga en bil.Jag ska i alla fall höra mig för om det finns möjligheter till en sådan flytt inom kommunens äldreboenden.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards