Corinas Blogg

Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Corina - 6 januari 2008 20:10

Japp de är det.Har varit ute massor idag i det kalla vintervädret.Wanilla har fått springa av sig och leka med en kompishund också.

Just nu har jag nyss nattat mina telningar.Väntar på att höra från maken som troligen sitter på akuten tillsammans med sin bror.Han dom skickade hem från infektion för ett par dagar sedan.Pga lågt blodtryck hade dom satt ut all medicin han stod på efter infarkten vilket nu gav resultat på ett tryck som passerat 200 ! Kan ju säga att han inte mådde speciellt bra.Pratade med sjukvårdsupplysningen och där tyckte dom det var läge att åka in på akuten,vilket jag också tyckte:) Nu är dom där sedan några timmar tillbaka och jag har inget hört än.Kan bli en lång natt om vi har otur. 

Av Corina - 6 januari 2008 10:35

Äntligen en riktig vinterdag!

Sexton minusgrader när vi gick ut.Härligt frisk med vinterknarr under skorna.Oj vad jag längtat efter en sådanhär dag denna vinter.Kallt,klart och snö!

Promenaden gick ut på isen idag på skoterspåren.Tog några bilder som jag såklart lagt ut på min hemsida (fotografier 1).


Dottern verkar klara sig från magsjukan.Ett under då vi alla övriga drabbades.Fast skönt för henne såklart.Snart är barnens lov till ända.En ledig dag kvar och det är imorgon.Och dottern har verkligen utnyttjat lovet till att vila upp sig.Hon har haft ordentliga sovmornar senaste tiden,sovit till halv nio nu flera dagar.


Håller koll på Wanilla men något löp ser jag inte till.Hon verkar ska dra på det ett tag till.Kanske anar hon vad som komma skall:)Vill kanske inte ha valpar*S*Kanske gillar hon inte sin utvalda partner :)

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards