Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Corina - 5 januari 2008 12:58

Här börjar livet återvända.Magsjukan verkar ha släppt sitt grepp och dottern verkar klara sig denna vända (ta i trä).

Vi har varit ner och handlat idag så nu är skåpen fyllda igen.Barnen har fått sitt lördagsgodis och är nöjda.

Själv har jag fått tag på ett par överdagsbyxor med dragkedja längst hela benen vilket jag sökt utan framgång länge nu.Lyckan är fullständig:) Och dyra var dom inte heller,349 kr.


Den stora nyheten här just nu är att kungen vill bygga tre friggebodar uppe fjällen.Naturligtvis måste man då hitta någon ättling som blev av med mark och fiskerätt för ca hundra år sedan som klagar så tårarna sprutar!Man blir ganska less,varför älta det som hände för generationer sedan?Varför kan man inte se framåt istället?Hur skulle man själv överleva om man ständigt ältade gamla oförrätter hela tiden som många gör?


Wanilla löper inte än heller men pälsen kommer så sakteliga tillbaka igen.Börjar se ut som en berner igen nu och inte en nakenhund:)Så löpet borde komma igång snart.Tiden går fort.Wanilla är två år denna månad.Stora damen!Vart tog den lilla nallebjörnen vägen som vi hämtade? Jo,det har blivit en stoooor nallebjörn:) 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards