Corinas Blogg

Alla inlägg den 26 september 2007

Av Corina - 26 september 2007 17:43

skorna och jeansen passade perfekt ! Tror det är första gången jag skickat efter skor och jeans och det har passat.Så nu har jag nya jeans och mormorskängor till middagen med jobbet imorgon.Jädrar vad läcker jag ska bli......flodhäst iklädd jeans och mormorskängor !


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Av Corina - 26 september 2007 13:53

och handlat idag tillsammans med min mamma och min äkta hälft.

Mamma skulle ha nya skor.Det var ett tag sedan.Blev ett par snygga svart promenadskor i skinn.Jag hoppas dom ska gå använda för henne.

Maken investerade i en springer till cykeln för att slippa ha kopplet i handen då han cyklar med Wanilla.Hoppas det ska fungera för Wanilla behöver cykelträningen för att få bättre muskler vilket i sin tur ger henne bättre rörelser.Dom är ju inte gratis de där springer,nästan fem hundra spänn så det måste bara fungera!

Själv ska jag hämta ett paket från Ellos senare idag.Ett par jeans och ett par skor."Slynskor" brukar maken kalla det.Jag vet inte vad det kallas egentligen:)Snörkängor kanske? Jag hoppas dom ska passa i alla fall för dom var verkligen läckra!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards