Corinas Blogg

Alla inlägg den 25 september 2007

Av Corina - 25 september 2007 20:39

var det pratat med Wanillas uppfödare om MH:t på lördag.Dom ska ordna detta.Annat går ju inte då dom verkligen vill MH testa henne.

Men jag surar fortfarande över att jag inte kan vara med på lördag.Ibland avskyr jag det jobb jag har som innebär så knasiga arbetstider. Fast oftast trivs jag med jobbet i alla fall.

Nu har i alla fall barnen kommit sig isäng. Så lugnet har lägrat sig.Nu blir det snart en kopp te som vanligt.Sedan ska jag nog uppsöka den härliga sänghalmen:)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Av Corina - 25 september 2007 18:58

en arbetsdag har passerat.Full fart på jobbet som vanligt när man jobbar kort dag.Är så mycket man ska hinna innan man går hem.

Här hemma är det som vanligt.Massa att göra som man hoppas hinna en annan dag:)

Fick veta idag att Wanilla ska göra sitt MH nu på lördag.Naturligtvis jobbar jag,vad annars? Och maken har annat den dagen,dottern ska ju dansa på lördag som vanligt.Kriiiiiiiiis!Nu står mitt hopp till uppfödaren att dom kan gå med henne istället.Borde gå bra då Wanilla är van att vara med dom och fungerar lika bra ihop med dom som ihop med matte eller husse.

Men jag hade ju sett fram emot MH:t faktiskt *surar*

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards