Corinas Blogg

Alla inlägg den 23 september 2007

Av Corina - 23 september 2007 14:35

har vi gjort något så spännande som att plocka upp potatisen.Gick ganska fort då vi var flera som hjälptes åt.

Vädret är helt sagolikt denna dag.Hösten visar sig från sin bästa sida måste jag säga.

Igår kväll var vi bjuda på en lite annorlunda matbjudning.Icke kräsmagade kan titta på foton på min hemsida:) Det som bjöds var kokt tunntarm, vom och njure från älg.Denna "delikatess" bjöds av ett sällskap från Tailand på besök hos släktingar här i Sverige.Jag kommer inte att bjuda på detta hemma hos mig säger jag då bara.Var nära på att spy när jag smakade denna "delikatess".Tur att det fanns öl att tvinga ner det hela med:) Bara att titta på själva tillredningen fick min mage att vända sig faktiskt och då är jag inte speciellt kräsen av mig.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards