Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Corina - 8 juli 2007 09:22

väder är det här hos oss idag. Det blåser så jag tror taket ska flyga.Regnar gör det också och är bara 11 grader varmt.Fast Wanilla trivs:)


Barnen har legat i tält trotts skitvädret under natten.Sonen kom in halv sju och la sig i soffan i rummet och sov vidare fram till halv nio.Dottern var in nyss och bytte skor för att sedan försvinna ut igen tillsammans med kompisen.


En sån här dag ska man krypa ihop i soffhörnet under filten med en bra bok.Blir nog något sådant denna dag skulle jag tro.


Fast jag måste nog ut å handla lite idag i alla fall.Mjölken börjar sina och likaså yoghurten också.Katastrof om det skulle ta slut blir det:)Och som vanligt måste jag fundera ut vad vi ska äta till middag.Igår åt vi palt, barnen åt pizza.Lutar åt kyckling denna dag och ris,ska göra en djupdykning i frysen och se om jag hittar något:)

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards