Corinas Blogg

Alla inlägg den 7 juli 2007

Av Corina - 7 juli 2007 10:56

Så var det lördag igen.Ute blåser det och det har regnat i natt.För tillfället håller det dock upp.

Maken ska ha traktorrally tillsammans med polare idag om det inte spöregnar när det är dags vill säga.Hoppas det håller upp för detta har han med flera verkligen sett fram emot rätt länge nu.

Trotts halvdåligt väder igår grillade vi.Var varmt ute i alla fall och det blev ett par trevliga timmar tillsammans med goda grannar.Har lagt ut foton från kvällen på min hemsida:)Blev rätt trevligt då vi skulle sätta upp ett nyss inköpt tält efter grillningen:)

För min egen del blir det nog en lugn dag.Kan man ju behöva faktiskt.Gårdagen var ju ganska aktiv.

**************************************************
*************************************************

I vår dagstidning har dom olika artiklar om våld mot kvinnor och barn och man slutar aldrig att fundera.Varför spöar man sin maka och barn egentligen,vad har man för ursäkt och varför är straffen så låga för detta brott? Hur är man skapt i skallen när man ger sig på sin kvinna och sina minderåriga barn? Visst måste det väl saknas ett och annat?

Och inga egentliga straff får dom heller....i den senaste artikeln fick förövaren 1 månads fängelse efter att ha spöat frun och tagit strypgrepp och slagit sin åttaårige son.Jag menar 1 månad!!!!!! Det är ju totalt sandslöst,man kunde ju lika gärna skita i att straffa...eller hur? Var är denna värld på väg? 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards