Corinas Blogg

Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Corina - 2 juli 2007 09:22

på att nytt kaffe blir klart sitter jag framför datorn fast solen skiner för fullt ute.Synnerligen skadligt.....men jag lär nog hinna ut också denna dag skulle jag tro.

Poolen är rensad på morgonen och pumpen igång så snart kan ungarna bada.Då får jag ge mig ut och passa dom och det lär bli dagens sysselsättning för min del.

För övrigt lär det väl bli ganska lugnt här på arbetsfronten.Man ids inte då det är bra väder ute liksom.

Funderar redan på vad jag ska komma på för middag denna dag.Det är inte lätt.Komma på något som alla i familjen äter utan att protestera.Samma visa varje dag.

Vi har haft brandsyn på huset idag på morgonen.5000 kr för att få rätt på det man redan vet....att det saknas en stege till en av skorstenarna:)Att ha hus är inte gratis vill jag lova.Men å andra sidan....så bor vi ju i paradiset och det betalar man kanske gärna lite för...eller ?

Wanilla ligger som vanligt under sin krusbärsbuske.Är varmt för henne dessa soliga dagar.Hon vill absolut inte komma in...ligger ute från tidig morgon till sena kvällen.Piggnar till sent på kvällen och vill då ut å röra på sig.Katterna likadant....man ser sällan till dom under dagen.Dom plaserar sig under någon buske och där ligger dom hela dagen.Kommer in och gör ett kort besök på kvällen och försvinner ut i natten igen.

Nix dags för första badet...bäst att gå ut och agera badvakt.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards