Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 juni 2007

Av Corina - 1 juni 2007 09:01

Jaha så var det fredag igen.Veckorna stormar fram.Fast denna vecka har liksom bara försvunnit i feberdimma typ.Men nu börjar livet återvända.Har till och med startat tvättmaskinen på morgonen som jag under veckan enbart blängt slött på.Ute lyser solen för full kraft.Och det grönskar för fullt.Härligt


Har på morgonen fått testa tålamodet. Att vara mamma till en sexåring är inte lätt alla gånger.Vad gör man när barnet hela tiden säger jag vill inte och man inte har en aning om vad hon inte vill?Hon vill inte äta,hon vill inte klä sig,hon vill inte kamma sig hon vill inte tvätta sig ja listan kan göras huuur lång som helst.Hon vill ingenting!Då får man ta fram sin talang som diplomatisk mamma och försöka leka fram det man vill få gjort på morgonen.Men det är inte lätt.På samma gång försöka hålla storebror utanför eftersom han hela tiden retar henne och härmar så dottern blir ännu mera avig!

Till slut lyckades allt i alla fall och dom kom iväg på morgonen,men man är helt tom efter en sån morgon!Ibland har det vissa fördelar med att börja jobba kl 7 istället för att vara ledig faktiskt,då får pappa strula istället:)

Nåja nu är dagen igång i alla fall och det är bara att gilla läget:) 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards