Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 oktober 2006

Av Corina - 19 oktober 2006 21:20

Så var ännu en arbetsdag till ända.Den har varit lugn och behaglig måste jag säga.Vädret är inte det bästa.Faller lite snöblandat från ovan så det kan bli ganska halkigt innan imorgon.Tur att man inte börjar kl 07.Hemma möttes jag av en helvild hund.Var tvungen att ta tag i henne och säga till på skarpen så hon lugnade sig.Vill ju inte att barnen ska vakna för att hunden får ett urbrott bara för att man kommer hem.Har nu druckit en kopp te och snart ska jag sova!

Av Corina - 19 oktober 2006 09:53

Så har det varit ett möte igen på avdelningen.Ännu en gång har det gemensamt ältats om påhoppen hos oss.Och ännu en gång förstår inte de som utför dessa påhopp varför vi måste reda ut detta.Dom har väl inte orsakat detta.....man kan bli galen.Jag ska banne mig gå en kurs i hur man håller truten!Ska börja tiga i alla lägen så kanske det blir lugnare.Men det är ju så svårt då man både ser och hör dessa påhopp nästan dagligen.Men hädanefter ska alla inblandade få sköta detta på egen hand.Ska ta hand om saker då det drabbar mig själv och inget annat.Man får bara skit om man försöker hjälpa andra så nu slutar jag med detta helt enkelt.Nu ska jag bara bida min tid och invänta våren och hösten då många går i pension.Då kanske det kan få bli arbetsro på avdelningen.Må jag klara av att hålla min stora trut nu i fortsättningen.Det blir inte lätt för jag har svårt att godkänna att andra far illa i min omgivning!

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards