Corinas Blogg

Alla inlägg den 21 juni 2006

Av Corina - 21 juni 2006 07:58

Vaknade flera gånger under natten.Sover halvdåligt numera.Steg upp strax före sju idag.Känner mig relativt pigg i alla fall.Sonen och maken var redan uppe när jag steg upp.Dottern låg och sov.Har en del att stå i denna dag som verkar bli regnig.Har regnat under natten också,rätt ordentligt verkar det som.Våra blivande nya grannar har fått sitt hus på morgonen så maken är där och hjälper till just nu.Här snurrar tvättmaskinen redan för fullt.Strykbrädan måste fram också under dagen för att jag ska ha några kläder till kvällens uppdrag.Nytt material inför valupptakten ska tas fram.Alla som står på kommunlistan för centern ska fotas tillsammans med Maud Olofsson.Blir också middag i samma veva som detta.Så man måste väl se respektabel ut på detta kort skulle jag tro.Börjar ångra att jag ställde upp på detta men det är ju så dags nu.Får se hur det går i valet.Hyser inga speciella hopp då jag har en blygsam plats på kommunlistan.Ska i alla fall bli trevligt att träffa Maud igen!Måste sopa golvet också.Wanilla drar in massor just nu.Inge kul att gå inne när golvet är fullt med sand.Men det blir inte dammsugare uten sop för att ta bort det värsta som följde med in från prommisen igår kväll i regnet.Dottern ska också bort ikväll.Ska förlja en kompis och hennes familj på cirkus.Ni kan tro att hon ser fram emot detta arrangemang.Sonen får pappa ägna sig åt denna kväll för det blir pappa,sonen och Wanilla hemma.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2006 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards