Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 juni 2006

Av Corina - 4 juni 2006 07:51

Här händer inte så mycket.Wanilla har varit dålig i magen bra länge.Fick ta kontakt med vetrinär för att få medicin och dietfoder till henne.Hon har idag fått sista kuren med medicin och äter dietfodret ett tag till.Igår var det ingen lösbajs men nu på morgonen var det lite löst igen.Om det inte ger med sig måste jag kontakta vetrinär ännu en gång!Vete katten vad detta kan bero på för nu kan det ju inte vara något hon ätit eftersom jag har henne på dietfoder.Hon verkar i alla fall inte sjuk,beter sig som vanligt.Slö på morgonen men piggnar till framemot eftermiddagen och kvällen.Jag jobbar denna helg,ska snart iväg igen.Jobbar till kl.21 idag.Ska nog gå bra bara man kommer sig iväg.Brukar gå bra när man väl är på jobbet.Barnen lediga såklart och sedan lediga måndag och tisdag också.Hoppas det bli skapligt väder så dom kan vara ute mycket.Blir det regn kan det bli trist att bara vara inne.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2006 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards