Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 maj 2006

Av Corina - 29 maj 2006 05:31

Japp,måndag igen.Regnar även denna dag.Och det är arbetsdag också.Tungt att kravla sig iväg till jobbet efter att ha varit ledig i tre dagar.Men Wanillas racerbajs verkar ha stannat av.Gav henne A-fil under hela gårdagen och det verkar ha fungerat.Nätvänner är verkligen bra att ha emellanåt.Så denna natt har man fått sova och det är mycket värt då man ska upp i svinottan.Samtidigt är det ju tur att jag är sån att jag inte kräver så mycket sömn för att komma mig upp.Är av naturen en morgonmänniska även om natten blir kort.Blev en bra dag hos min mor i Strycksele.Hon var glad åt vårt besök och bjöd på jättegod mat.Vi var tvugna att avstå grillningen pga vädret.Men det gick bra i alla fall.Mätta och belåtna återvände vi hem igår kväll.Tog lite foton under gårdagen,mest på Wanilla.Dom finns att titta på på Wanillas hemsida.Riktigt trevliga foton om jag får skryta lite:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Maj 2006 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards