Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 maj 2006

Av Corina - 18 maj 2006 09:33

Steg upp kl.06,ovanligt sent för min del.Dottern kom upp strax efter,ovanligt tidigt.Sonen sov till kl.07 vilket är synnerligen ovanligt.Fick sin naturliga förklaring,förkyld och feber.Ingen skola idag med andra ord.Min mamma kommer hit idag.Är redan på väg och beräknas hit om någon timme kanske.Varit på långsväng med Wanilla på morgonen.Känns bra att kunna ha henne lös.Gick kanadagås ute på åkern men Wanilla tittade bara på dom och följde med mig utan problem.Duktigt då hon faktiskt endast är fyra månader och rätt nyfiken:)Bryr sig bara lite om fåglar och låter bli dom när man säger nej.Klar fördel:)Idag blir det jobb igen,16-21 denna dag.Ska iväg och handla till en boende innan jobbet.Ska handla kläder till henne bland annat.Hoppas att hitta något fint åt henne!Tvättmaskinen snurrar som vanligt här hemma.Gubben tog ett race med dammsugaren medan jag var ute med Wanilla på morgonen så nu har vi inte längre stampat jordgolv här inne:)För tillfället är han ute på nöjesfältet bakom ladugården och jobbar (med veden).Han har kapat och klyvt färdigt och håller nu på att stapla veden.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Maj 2006 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards